ОБЩИ УСЛОВИЯ
🔒 Политика за поверителност (GDPR)
1. Администратор на лични данни
[Име на фирмата], ЕИК [номер], със седалище и адрес на управление: [адрес], е администратор на личните данни, събирани чрез [име на сайта].
2. Какви данни събираме
-
Име и фамилия
-
Адрес за доставка
-
Телефонен номер
-
Имейл адрес
-
Платежна информация
3. Цел на обработката на данни
-
За обработване и доставка на поръчки
-
За контакт с клиента относно поръчка или рекламация
-
За изпращане на маркетингови съобщения (само с изрично съгласие)
4. Срок за съхранение на данни
Личните данни се съхраняват за срок до 5 години или докато клиентът не поиска тяхното изтриване.
5. Права на клиентите
-
Право на достъп до данните
-
Право на коригиране
-
Право на изтриване ("правото да бъдеш забравен")
-
Право на възражение срещу обработването
-
Право на преносимост на данните
-
Право на подаване на жалба до Комисия за защита на личните данни
6. Защита на данните
Прилагаме технически и организационни мерки за защита на личните данни от неразрешен достъп, загуба или злоупотреба.
7. Контакт за въпроси относно лични данни
[Име на фирмата]
Имейл: [имейл адрес]
Телефон: [телефонен номер]
🍪 Политика за използване на "бисквитки" (cookies)
Какво са бисквитките?
Бисквитките са малки текстови файлове, които се запазват на Вашето устройство при посещение на уебсайта ни.
Какви бисквитки използваме:
-
Задължителни – необходими за функционирането на сайта.
-
Аналитични – за анализиране на трафика и подобряване на услугите.
-
Маркетингови – за показване на подходящи реклами.
Вашият контрол:
Можете да управлявате настройките на бисквитките от Вашия браузър и да изтривате съществуващи бисквитки по всяко време.
Общи условия за продажба в интернет
📜 Общи условия за продажби в интернет
1. Общи положения
Настоящите Общи условия уреждат отношенията между [Име на фирмата] и потребителите на електронния магазин [Име на сайта]. С извършване на поръчка клиентът приема тези условия без резерви.
2. Поръчки и доставка
-
Поръчките се приемат чрез онлайн магазина 24/7.
-
Потвърждение за поръчка се изпраща по имейл.
-
Доставката се извършва чрез избран куриер в срок до [брой] работни дни след потвърждение на поръчката.
3. Цени и начин на плащане
-
Всички цени в сайта са крайни, с включен ДДС.
-
Клиентът може да плати чрез наложен платеж, банков превод или друг достъпен метод за плащане.
4. Право на отказ и връщане на стока
-
Съгласно Директива 2011/83/ЕС и действащото законодателство, клиентът има право да се откаже от покупката в срок от 14 дни след получаване на стоката, без да посочва причина.
-
Уведомяването за отказ става чрез писмено съобщение на [имейл адрес] или чрез Формуляр за отказ.
-
Връщането на стоки се приема само ако опаковката е ненарушена и стоката не е използвана.
-
Клиентът поема разходите за връщане на стоката.
-
Възстановяване на сумата се извършва в срок до 14 дни от получаване на върнатия продукт, чрез същия метод на плащане.
5. Рекламации
-
Рекламации за дефектни или несъответстващи продукти се подават в съответствие със Закона за защита на потребителите.
-
При установени щети вследствие на транспортиране е необходимо съставяне на протокол в присъствието на куриера.
6. Защита на лични данни
-
Обработката на лични данни е съобразена с Регламент (ЕС) 2016/679 (GDPR) и вътрешната Политика за поверителност.
7. Приложимо право
-
При възникнали спорове ще се прилага действащото законодателство на Република България (или съответната страна-членка на ЕС).
Политика за връщане
🔄 Политика за връщане и рекламации
Право на отказ
-
Имате право да се откажете от договора за покупка в срок от 14 календарни дни от датата на получаване на стоката.
-
За да упражните това право, е необходимо да изпратите писмено уведомление на [имейл адрес] или да използвате предоставения Формуляр за отказ.
Условия за връщане
-
Продуктът трябва да бъде върнат в оригинална, ненарушена опаковка и без следи от употреба.
-
Стоките трябва да бъдат придружени от документи за покупка (фактура или касов бон).
-
Разходите по връщането на продуктите са за сметка на клиента.
Възстановяване на суми
-
След като получим и проверим върнатите стоки, ще възстановим сумата за покупката в рамките на 14 дни по същия начин на плащане.
-
Ако продуктът е с нарушена опаковка или повреден, си запазваме правото да откажем връщане на сумата.
Рекламации
-
При повредени или дефектни продукти, клиентът има право да подаде рекламация до 2 години след доставката.
-
Рекламацията може да се подаде на имейл: [имейл адрес] с прикачени снимки и описание на проблема.
