top of page

ОБЩИ  УСЛОВИЯ

🔒 Политика за поверителност (GDPR)

1. Администратор на лични данни
[Име на фирмата], ЕИК [номер], със седалище и адрес на управление: [адрес], е администратор на личните данни, събирани чрез [име на сайта].

2. Какви данни събираме

  • Име и фамилия

  • Адрес за доставка

  • Телефонен номер

  • Имейл адрес

  • Платежна информация

3. Цел на обработката на данни

  • За обработване и доставка на поръчки

  • За контакт с клиента относно поръчка или рекламация

  • За изпращане на маркетингови съобщения (само с изрично съгласие)

4. Срок за съхранение на данни
Личните данни се съхраняват за срок до 5 години или докато клиентът не поиска тяхното изтриване.

5. Права на клиентите

  • Право на достъп до данните

  • Право на коригиране

  • Право на изтриване ("правото да бъдеш забравен")

  • Право на възражение срещу обработването

  • Право на преносимост на данните

  • Право на подаване на жалба до Комисия за защита на личните данни

6. Защита на данните
Прилагаме технически и организационни мерки за защита на личните данни от неразрешен достъп, загуба или злоупотреба.

7. Контакт за въпроси относно лични данни
[Име на фирмата]
Имейл: [имейл адрес]
Телефон: [телефонен номер]

🍪 Политика за използване на "бисквитки" (cookies)

Какво са бисквитките?
Бисквитките са малки текстови файлове, които се запазват на Вашето устройство при посещение на уебсайта ни.

Какви бисквитки използваме:

  • Задължителни – необходими за функционирането на сайта.

  • Аналитични – за анализиране на трафика и подобряване на услугите.

  • Маркетингови – за показване на подходящи реклами.

Вашият контрол:
Можете да управлявате настройките на бисквитките от Вашия браузър и да изтривате съществуващи бисквитки по всяко време.

Общи условия за продажба в интернет

📜 Общи условия за продажби в интернет

1. Общи положения
Настоящите Общи условия уреждат отношенията между [Име на фирмата] и потребителите на електронния магазин [Име на сайта]. С извършване на поръчка клиентът приема тези условия без резерви.

2. Поръчки и доставка

  • Поръчките се приемат чрез онлайн магазина 24/7.

  • Потвърждение за поръчка се изпраща по имейл.

  • Доставката се извършва чрез избран куриер в срок до [брой] работни дни след потвърждение на поръчката.

3. Цени и начин на плащане

  • Всички цени в сайта са крайни, с включен ДДС.

  • Клиентът може да плати чрез наложен платеж, банков превод или друг достъпен метод за плащане.

4. Право на отказ и връщане на стока

  • Съгласно Директива 2011/83/ЕС и действащото законодателство, клиентът има право да се откаже от покупката в срок от 14 дни след получаване на стоката, без да посочва причина.

  • Уведомяването за отказ става чрез писмено съобщение на [имейл адрес] или чрез Формуляр за отказ.

  • Връщането на стоки се приема само ако опаковката е ненарушена и стоката не е използвана.

  • Клиентът поема разходите за връщане на стоката.

  • Възстановяване на сумата се извършва в срок до 14 дни от получаване на върнатия продукт, чрез същия метод на плащане.

5. Рекламации

  • Рекламации за дефектни или несъответстващи продукти се подават в съответствие със Закона за защита на потребителите.

  • При установени щети вследствие на транспортиране е необходимо съставяне на протокол в присъствието на куриера.

6. Защита на лични данни

  • Обработката на лични данни е съобразена с Регламент (ЕС) 2016/679 (GDPR) и вътрешната Политика за поверителност.

7. Приложимо право

  • При възникнали спорове ще се прилага действащото законодателство на Република България (или съответната страна-членка на ЕС).

Политика за връщане

🔄 Политика за връщане и рекламации

Право на отказ

  • Имате право да се откажете от договора за покупка в срок от 14 календарни дни от датата на получаване на стоката.

  • За да упражните това право, е необходимо да изпратите писмено уведомление на [имейл адрес] или да използвате предоставения Формуляр за отказ.

Условия за връщане

  • Продуктът трябва да бъде върнат в оригинална, ненарушена опаковка и без следи от употреба.

  • Стоките трябва да бъдат придружени от документи за покупка (фактура или касов бон).

  • Разходите по връщането на продуктите са за сметка на клиента.

Възстановяване на суми

  • След като получим и проверим върнатите стоки, ще възстановим сумата за покупката в рамките на 14 дни по същия начин на плащане.

  • Ако продуктът е с нарушена опаковка или повреден, си запазваме правото да откажем връщане на сумата.

Рекламации

  • При повредени или дефектни продукти, клиентът има право да подаде рекламация до 2 години след доставката.

  • Рекламацията може да се подаде на имейл: [имейл адрес] с прикачени снимки и описание на проблема.

bottom of page